Klachtenafhandeling

De INR Trombosedienst is continue bezig met het verbeteren van de kwaliteit van haar dienstverlening en service. De mening van onze patiënten is belangrijk voor ons, zeker als u niet tevreden bent over de gang van zaken. Wij zien dan ook elke klacht als een kans om onze kwaliteit te verbeteren.

Hoe kunt u een klacht indienen

U kunt een klacht indienen door:

  • Het insturen van het digitale klachtenformulier. U vindt dit formulier rechts op de start pagina achter de tekst: Heeft u een klacht, laat het ons weten.
  • Natuurlijk kunt u ons ook een email sturen trombosedienst@cwz.nl of bellen op 024-3657000

Wat doen wij ermee

Wanneer wij een klacht ontvangen, krijgt u van ons een bevestiging. De adviseur kwaliteit van de INR Trombosedienst neemt uw klacht vervolgens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid in behandeling en heeft hierin een bemiddelende rol. 

Niet tevreden

Mocht de uitkomst van de klacht toch niet naar tevredenheid verlopen zijn, dan kunt u zich richten tot de klantenservice van het CWZ https://www.cwz.nl/over-cwz/contact/klachten/ 

Uitgebreide informatie over het indienen van een klacht vindt u in de Klachtenregeling CWZ